Sunday 8 January 2012

Siti


huuhuhuuuuuuuuuuuu.. kali ni nak tulis pasal Dato' Siti


xpernah lagi sebelum ni aku menulis tentang mana2 artis.... almaklumlah malas nak tunjuk sangat .. hahhaha

apa motifnya??????




sebenarnya aku pown xtahu apa motif aku nak tulis tentang ni... Sebenarnya aku telah lama minat Siti ni.. aku xtahu lah aku minat dia sebab rupa dia ka atau suaranya atau kedua-duanya.

sebenarnya aku minat siti semenjak kecik lagi.. tapi xla fanatik sangat sampai semua lagi dia aku hafal dan semnua perkembangan dia aku amik tahu...

aku masih ingat lagi waktu pertama kali aku jatuh hati ngn dia..... aiiiiiiiiikkk. hehehe.. bukannya maksud aku jatuh cinta... tapi minat la... 
waktu tu aku masih kecik, aku nonton tv bpa entah... waktu siti pakai baju warna merah buat persembahan waktu hari merdeka...  aku pown xigt tahun bila... tp waktu skolah rendah lagi la. 


huuhuhuhuhu... aku sgt minat dengan lagu etnik dan irama Malaysia yang dinyanyikan Siti.. bagi aku Dato' Siti adalah seorang yang sgt fasih berbahasa Melayu... lengguk suara Melayunya sememangnya xda tandingan.. the best... 

kalau sebut tentang isu bertudung yang digayakan Siti. Sememangya aku pown fikir apa yang orang lain fikir. tengok macam gambar2 ni.. semua ayu dan sangat sejuk mata memandang...

apapun aku doakan Dato' Siti semoga bahagia selalu.

No comments:

Post a Comment